Post-concert de l’Astupendu!!

by jomoxi

Foto de Nú Kali

Més que una crònica, el que vull descriure és un sentiment. Així difícil que sigui objectiu i menys quan has de parlar de tu mateix. Així que parlaré de tota la resta, que és el més important. Tot i un inici un pèl caòtic, la segona edició de l’Astupendu!! va ser una festa. Va haver-hi de tot: moments delirants i psicodèlics, lliçons d’economia, referències a Francesc Pujols i, sobretot, als Dire Straits. I tot gràcies al Sr. Saravia & companyia, que amb la seva il·lusió, empenta i manduca tira endavant aquestes tanganes.

Vaig conèixer, al final, el Dino Ratso i la seva obsessió amb matar cantautors (Sin Bragas al final va caure del cartell per qüestions laborals). Vaig repetir (de públic) el Sr. Saravia, que aquesta volta s’estrenava amb caixa de ritmes, i el Sam Destral, aquest cop amb guitarra espanyola i públic passar de voltes. Vaig conèixer i flipar amb la faceta musical de l’Antonio Baños, aka Boncompain. I jo vaig fer el de sempre: inventar-me les cançons i lluitar contra la meva desmemòria.

Esperem amb frisança la tercera edició de l’Astupendu. I ja tardeu a passar-vos-hi i fer unes canyes!

pd: com a afterparty, el Carles del programa de ràdio Aquesta nit canten per mi de Boca Ràdio va fer-me una entrevista. Trobareu l’enllaç al podcast a la secció de “Concerts”.

 

 

Anuncis